Úvodní strana
Mapa webu
CZ
EN
Brno aktuálně
Doprava
Volná místa
Mapy
Potřebuji si vyřídit
Bezpečnost
Úřední deska
Kontakty
Občan
Turista / Volný čas
Podnikatel / Investor
Správa města
Kalendář akcí
Ochrana osobních údajů (GDPR)
Záznamy o činnostech zpracování
čl. 15 až 20 GDPR
čl. 21 GDPR
čl. 77 GDPR
čl. 79 GDPR
čl. 4 odst. 4 GDPR
Úvodní strana
Ochrana osobních údajů (GDPR)
Záznamy o činnostech zpracování
Záznamy o činnostech zpracování
Pro všechny zde publikované Záznamy o činnostech zpracování platí:
Správce údajů: Statutární město Brno – Magistrát města Brna, Dominikánské nám. 196/1, 601 67 Brno
Pověřenec GDPR: Mgr. Radek Skoumal, e-mail:
poverenec@brno.cz
, telefon: +420 542 172 499
Magistrát města Brna nepředává osobní údaje do třetích zemí nebo mezinárodním organizacím.
V rámci Magistrátu města Brna nedochází k automatizovanému rozhodování ani profilování ve smyslu čl. 4, odst. 4 GDPR
Záznamy o činnostech zpracování dle útvarů MMB
(abecedně dle názvu útvaru MMB)
Archiv města Brna (AMB)
Vedení evidence badatelů
Žádosti o vyhledání údajů
Bytový odbor (BO)
Sociální bydlení
DPS_ domy s pečovatelskou službou a bezbariérové byty
Povolování půdních vestaveb
Úhrady na opravy domů - fond bytové výstavby
Fond rozvoje bydlení města Brna
Prodej BD, ost. nemovitého majetku
Soudní řízení
Svěřování bytových domů MČ
Nová bytová výstavba
Evidence žadatelů o byt, hlášenky volných bytů
Byty v domech nesvěřených MČ
Sociální pracovník pro bytovou oblast
Startovací byty
Kancelář marketingu a cestovního ruchu (KMCR)
Poskytování dotací se záštitou
Kancelář primátorky města Brna (KPMB)
Pošta z úrovně primátorky města Brna
"Ceny města Brna"
Zpracování osobních údajů za účelem přípravy blahopřání a kondolencí z úrovně primátorky města Brna
Majetkový odbor (MO)
Dispozice s majetkem města
Externí spolupracovníci (FO)
Nabývání majetku
Poskytování informací, stanovisek a vyjádření
Smlouvy, kterými se disponuje s majetkem města
Soudní agenda
Odbor dopravy (OD)
Výkon přestupkové agendy
Majetkoprávní vypořádání u staveb pozemních komunikací a drah
Stanovení místní úpravy provozu k žádosti osoby
Povolení uzavírky a objížďky
Přebírání a předávání dopravních staveb do majetku SMB
Stanovení přechodné úpravy provozu
Výkon agendy taxislužby
Vydávání povolení zvláštního užívání komunikace
Organizace a plnění veřejných zakázek souvisejících s vyhodnocováním "Plánu mobility"
"Bezpečně Brnem" dopravní soutěž
Parkovací oprávnění
Parkovací oprávnění pro držitele průkazu ZTP/P
Povolení k vjezdu do centra
Povolení k vjezdu do centra pro držitele průkazu ZTP nebo ZTP/P
Osobní stránky uživatele
"Bezpečně Brnem junior" dopravní soutěž
Odbor dopravněsprávních činností (ODSČ)
Vydávání registrací k provozování autoškoly
Realizace zkoušky z odborné způsobilosti, přezkoušení z odborné způsobilosti, zkoušky z profesní způsobilosti
Řízení o námitkách
Žádost o vydání paměťové karty
Výkon agendy přestupků v oblasti dopravy
Evidence v Centrálním registru vozidel
Schválení technické způsobilosti jednotlivě dovezeného vozidla
Výkon státní správy na úseku registru řidičů
Výkon agendy zadržených řidičských průkazů
Řízení o zdravotní způsobilosti
Odbor investiční (OI)
Uzavření dodatku Nájemní a provozní smlouvy, Koncesní smlouvy a Smlouvy o obstarání staveb veřejného a slavnostního osvětlení a kolektorové sítě
Vydání vyjádření pro územní a stavební řízení
Uzavření smlouvy, jejímž obsahem je zřízení služebnosti inženýrské sítě
Uzavření smlouvy, jejímž obsahem je nabytí vlastnického práva k nemovité věci
Realizace staveb v rámci investiční činnosti statutárního města Brna
Centralizované pořízení dodávek energií
Uzavření dohody mezi vlastníky provozně souvisejících vodovodů a kanalizací pro veřejnou potřebu
Vydání potvrzení o nevyužití předkupního práva dle § 101 stavebního zákona
Uzavření smlouvy o výstavbě veřejné dopravní a nebo/technické infrastruktury
Uzavření smlouvy, jejímž obsahem je nabytí vlastnického práva k vodovodu pro veřejnou potřebu, kanalizaci pro veřejnou potřebu, veřejnému osvětlení a slavnostnímu osvětlení
Vydání stanoviska k záboru veřejného prostranství
Vydání vyjádření k dispozicím s pozemky
Předávání informací pro účely plnění smluvních povinností
Vydání souhlasu s uzavřením podnájemní a podpachtovní smlouvy
Vyřízení stížnosti
Odbor implementace evropských fondů (OIEF)
Poskytování dotací v souvislosti s činnostmi odboru – projekty EU, národní projekty, jiné iniciativy
Agenda veřejné podpory, dotace z rozpočtu SMB
Evidence podpořených osob
Odbor kultury (OK)
Realizace nových výtvarných děl včetně náhrobků na území statutárního města Brna
Vytvoření a užití databáze odborné veřejnosti pro potřeby Brněnského kulturního parlamentu a strategického plánování v oblasti kultury a kreativních odvětví
Poskytnutí zvýhodněného pronájmu Sálu Milosrdných bratří v Konventu Hospitálského řádu sv. Jana z Boha – Milosrdných bratří, nových varhan svatého Edmunda Kampiána v jezuitském kostele Nanebevzetí Panny Marie v Jezuitské ulici v Brně
Poskytování dotací v oblasti kultury
Poskytnutí zvýhodněného pronájmu nových varhan svatého Edmunda Kampiána v jezuitském kostele Nanebevzetí Panny Marie v Jezuitské ulici v Brně
Opravy objektu drobné architektury
Projednávání a kontrola agendy přestupků v oblasti kultury
Spolupráce se zahraničím v oblasti kultury
Projednání uložení ostatků na Čestném pohřebišti města Brna
Nájem majetku města Brna
Informování veřejnosti o jednotlivých kandidátech a členech hodnoticích komisí pro hodnocení žádostí o dotace v oblasti kultury
Zasílání newsletterů s informacemi z Odboru kultury MMB
Provádění kulturních analýz a evaluací
Mapa "Kam za kulturou"
Odbor interního auditu a kontroly (OKO)
Vyřizování podání, podnětů, připomínek, návrhů občanů dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení); dle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád
Evidence pochval zaměstnancům Magistrátu města Brna
Vyřizování petic dle zákona č. 85/1990 Sb., o právu petičním
Vyřizování stížností dle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád; dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení); dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád
Odbor městské informatiky (OMI)
Zpracování osobních údajů při evidenci poskytnutých výřezů z DTMB
Zpracování osobních údajů za účelem vedení evidence přijatých Dokumentací skutečného provedení staveb (DSPS)
Zpracování osobních údajů při podání žádosti o poskytnutí dat
Hlasovací zařízení ZMB
Vyvolávací zařízení - elektronické objednání přes web
Záznam jednání Zastupitelstva města Brna
Požadavky na přidělení Wi-Fi a její užívání - návštěvy
Odbor obrany (OOBR)
Zabezpečení záchranných a likvidačních pracích, oblast ochrany obyvatel
Vedení seznamu osob – zvláštní skutečnosti
Zabezpečení nezbytné dodávky výrobků, prací a služeb, bez nichž nelze zajistit překonání krizových stavů, regulačních opatření
Zpracování osobních údajů pro potřeby krizového plánu a plánu krizové připravenosti – kontaktní informace
Evidence věcných prostředků
Evidence fyzických osob, které lze určit pro potřeby zajišťování obrany státu
Přestupky
Agenda válečných hrobů
Kontakty pro řešení MU a KS
Odbor památkové péče (OPP)
Poskytování dotací na obnovu kulturních památek
Odpovědnost za přestupky na úseku státní památkové péče
Vydání závazného stanoviska
Odbor participace (PARO)
Dáme na Vás - Zadávání veřejných zakázek
Dáme na Vás - Předkládání návrhu projektu
Dáme na Vás - Hlasování o vítězných projektech
Dáme na Vás - Zasílání newsletteru
Agenda strategického plánování
PaRo do škol
Anketa o novém názvu lodi na přehradě
Odbor rozpočtu a financování (ORF)
Evidence osobních údajů za účelem vydání rozhodnutí o odvolání ve věci místních poplatků dle zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích
Zpracování osobních údajů při vymáhání pohledávek v samostatné a přenesené působnosti
Zpracování osobních údajů v souvislosti s přijímáním finančních prostředků na účty veřejných sbírek
Organizační odbor (ORGO)
Materiály pro RMB a ZMB k distribuci
Podání adresovaná RMB
Podání adresovaná ZMB
Seznam členů ZMB / osobní dotazník člena ZMB
Zápisy z RMB a ZMB
Zápisy z RMČ a ZMČ
Adresář občanů vystupujících na zasedání ZMB v bodě Dotazy, připomínky a podněty občanů
Volba přísedících městského soudu v Brně
Předkládání rozhodnutí jediného akcionáře obchodních společností se 100% majetkovou účastní města Brna k podpisu primátorce města Brna
Předkládání smluv, dohod a jiných ujednání k podpisu primátorce města Brna, smluvní agenda Organizačního odboru
Zadávání veřejných zakázek
Zadávání veřejných zakázek malého rozsahu
Uzavírání smluv SMB z úrovně MMB
Vyřizování žádostí o informace a přístup k osobním údajům dle nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 (GDPR)
Odbor správních činností (OSČ)
Výkon státní správy na úseku cestovních dokladů
Výkon státní správy na úseku občanských průkazů
Výkon státní správy na úseku evidence obyvatel
Výkon státní správy na úseku správních poplatků a sankčních plateb
Zajištění agend rozhodování o přestupcích
Správní řízení vedené v přenesené působnosti
Odbor správy majetku (OSM)
Zpracování osobních údajů za účelem řešení právní agendy správy nemovitého majetku ve správě odboru
Zpracování osobních údajů v souvislosti s agendou pronajímání rekreačního zařízení MMB Rakovec
Správa majetku – práce s nájemními (užívacími) vztahy
Správa majetku úřadoven MMB – práce s nájemními (užívacími) vztahy
Správa majetku – práce s dodavatelskými smlouvami (služby, energie)
Správa majetku – zakázky stavebních prací a rekonstrukcí
Hospodaření s majetkem města
Správa majetku – fakturace služeb, prací, dodávek apod.
Správa majetku – stanoviska správce k žádostem o vyjádření
Správa majetku – ekonomika nájmů, pohledávek
Zpracování osobních údajů v souvislosti s agendou uzavírání nájemních vztahů
Vydávání parkovacích karet
Odbor sociální péče (OSP)
Poskytování sociálních služeb (Azylové domy, Dům na půl cesty)
Vydání Euroklíče pro osoby se zdravotním postižením v rámci projektu Euroklíč
Výkon kontrolní činnosti a odvolacího orgánu v oblasti návykových látek
Ubytování klientů v pobytových zařízeních Centra sociálních služeb, p.o.
Poskytování nadačních příspěvků
Výkon sociálně-právní ochrany dětí v oblasti náhradní rodinné péče
Výkon kontrolní činnosti a vydávání pověření při výkonu funkcí veřejného opatrovnictví u osob omezených ve svéprávnosti
Kontrolní činnost a odvolací řízení při výkonu sociálně-právní ochrany dětí
Vydávání Parkovacích průkazů označujících vozidlo přepravující osobu těžce zdravotně postiženou a Označení vozidla řízeného osobou sluchově postiženou
Výkon kontrolní činnosti a odvolacího orgánu při řízení ustanovení zvláštního příjemce dávek důchodového pojištění
Denní objednávky služby SENIORBUS
Výkon sociální práce na obci
Připojení žadatele do systému tísňového volání
Agenda ubytování v Ubytovně pro přechodný pobyt
Vydání rozhodnutí o Stanovení úhrady za stravu a péči
Výkon sociálně-právní ochrany dětí
Kontrola nad výkonem trestu obecně prospěšných prací
Vymáhání pohledávek SMB
Sociální poradenství – předstupeň plnění právní povinnosti
Sociální práce na obci, koordinace a realizace projektů
Komise SPOD
Systém včasné intervence (SVI)
Pilotní testování lokální koncepce sociálního bydlení v Brně
Odbor strategického rozvoje a spolupráce (OSRS)
Projekt "Studentská výzva"
Odbor školství a mládeže (OŠML)
Přestupkové řízení na úseku školství
Personální agenda uchazečů v konkurzních řízeních na místa ředitelů škol a školských zařízení
Výroční zprávy MŠ a ZŠ
Vedení přijímacího řízení do MŠ a ZŠ
Oceňování dětí MŠ, žáků ZŠ a pedagogických pracovníků
Odbor územního plánování a rozvoje (OÚPR)
Pořizování územního plánu včetně změn
Pořizování územně plánovacích podkladů
Vydávání závazných stanovisek
Vydávání územně plánovací informace
Dispozice s majetkem
Vyjádření k záměrům
Vydávání koordinovaných závazných stanovisek
Žádost o výjimku z územního opatření o stavební uzávěře
Odbor územního a stavebního řízení (OÚSŘ)
Zpracování osobních údajů za účelem vedení řízení podle stavebního zákona (II. stupeň)
Zpracování osobních údajů za účelem omezení nebo odejmutí vlastnického práva k nemovitým věcem – agenda vyvlastňování 1. instance
Odbor vodního a lesního hospodářství a zemědělství (OVLHZ)
Vedení správních řízení na úseku státní správy lesů včetně provádění odvolacího řízení
Vedení správních řízení na úseku myslivosti včetně provádění odvolacího řízení
Výkon státní na úseku ochrany zemědělského půdního fondu včetně provádění odvolacího řízení
Vedení správních řízení na úseku rybářství včetně provádění odvolacího řízení
Výkon státní správy na úseku vodního hospodářství včetně provádění odvolacího řízení
Zastupování SMB před pozemkovým úřadem a soudy v případě restitucí podle zákona o půdě
Výkon státní správy na úseku rostlinolékařské péče (ve II. stupni)
Výkon státní správy na úseku veterinární péče (ve II. stupni)
Odbor vnitřních věcí (OVV)
Oznámení o škodní události (pracovní úrazy)
Náklady soudního řízení vč. oznámení o škodní události
Zadání znaleckých posudků, právních služeb
Zpracování průvodek (k fakturám, k poukazům)
Vystavování faktur
Finanční dary
Kolky pro odbory
Zpracování objednávek
Likvidace majetku ve správě OVV
Zpracování příjemek movitého majetku
Zpracování příjemek, sklad kancelářských potřeb
Ceny města Brna
Vystavení veřejné listiny o identifikaci na Kontaktním místě veřejné správy (KMSV).
Evidence škod
Výkon agendy udělování čestného občanství
Provádění lustrací osob, zda se nedopustily přestupku
Plnění agendy místopisu
Ověřování matričních dokladů
Provádění přestupkového řízení
Místní referendum
Sbírka listin – matriky
Výkon agendy shromažďování
Správní řízení
Spolupůsobení při výkonu uložených soudních trestů zákazů pobytu a zákazů činnosti
Vyřízení žádostí o povolení užití znaku města Brna
Volby
Provádění zkoušek na úseku matrik
Výkon agendy ztrát a nálezů
Pietní akty
Školení řidičů – školitel
Čerpání příspěvků ze SF – jazykové kurzy – lektoři
Centrální evidence žádostí o informace (CEZOI)
Náhrada cestovních výdajů – svědečné
Datové schránky – Kontaktní místo veřejné správy (KMVS)
Evidence faktur Jídelna MMB – dodavatelé
Evidence faktur Jídelna MMB – odběratelé
Provedení legalizace podpisu
Vydávání výpisů z informačních systémů veřejné správy (ISVS) na Kontaktním místě veřejné správy (KMSV)
Základní registry – vydávání ověřených výstupů z informačních systémů veřejné správy (ISVS) na Kontaktním místě veřejné správy (KMSV).
Doručená pošta
Postoupeni pohledávek
Úřední deska
Žádanka o přepravu – dopravce
Čerpání příspěvků ze Sociálního fondu – rekreace, rehabilitace – poskytovatel služeb
Odbor zdraví (OZ)
Projektová činnost
Informační průvodce
Přestupkové řízení
Recepty a žádanky s modrým pruhem
Označení vozidla lékaře konajícího návštěvní službu nebo označení vozidla poskytovatele domácí zdravotní péče
Mezioborová spolupráce
Adresář seniorských a rodinných organizací
Vedení a koordinace projektu Brno – Zdravé město
Spolupráce, realizace a propagace aktivit v rámci projektu Brno – Zdravé město
Dotační řízení
Regionální konference paliativní péče
Odbor životního prostředí (OŽP)
Správa místní daně (místní poplatek za obecní systém odpadového hospodářství)
Poskytování nárokových dotací z rozpočtu SMB v oblasti životního prostředí
Poskytování nenárokových dotací z rozpočtu SMB v oblasti životního prostředí
Zavádění energetického managementu a plnění úkolů plynoucích z Paktu primátorů a starostů a Sdružení energetických managerů měst a obcí
Projednání přestupků v působnosti OŽP
Poskytování informací o životním prostředí dle zákona č. 123/1998 Sb.
Zpracování ročního hlášení o produkci a nakládání s odpady původců a oprávněných osob
Evidence spolků v řízení o ochraně přírody a krajiny
Vydávání závazných stanovisek, koordinovaných stanovisek, jiných stanovisek a vyjádření v působnosti OŽP
Podávání podnětů na provozování systému sběru a svozu komunálního odpadu
Správní řízení o udělení povolení k upuštění od odděleného soustřeďování odpadů
Vedení evidence povolování kácení dřevin na pozemcích ve vlastnictví SMB
Povolování kácení dřevin – odvolací řízení
Zapojení původců odpadů – živnostníků do systému sběru a svozu využitelných složek komunálního odpadu (VSKO) statutárního města Brna
Přidělování sběrných nádob na směsný komunální odpad (SKO) k bytovým a rodinným domům
Soutěž "NAJDI MASKOTA #PRIPRAVBRNO"
"Nábytková banka" pro uprchlíky z Ukrajiny
Centralizované pořízení dodávek energií
Personální oddělení (PO)
Výběrová řízení
Potvrzení o době zaměstnání a výdělku za zrušené organizace
Praxe studentů
Tiskové středisko (TIS)
Zpracování osobních údajů za účelem informování občanů o činnosti orgánů obce dle zákona č. 128/2000 Sb.
Informování občanů o aktuálním dění ve městě Brně prostřednictvím sociálních sítí
Informování občanů o výhře ceny v soutěžní křížovce
Úsek 3. náměstka primátorky (ÚNP3)
Agenda bytové ombudsmanky
Úsek tajemníka
Ochrana oznamovatele
Živnostenský úřad města Brna (ŽÚ)
Výkon agendy obecního živnostenského úřadu
Prohlášení o přístupnosti
Prohlášení o používání cookies
Přidat k oblíbeným
RSS
O webu
Tisknout stránku
Kontakt na administrátora
© Statutární město Brno
Všechna práva vyhrazena – použití obsahu nebo jeho částí je možné pouze se souhlasem Magistrátu města Brna
Datum provedení poslední kontroly: 24.05.2022 07:51
Datum poslední aktualizace: 24.05.2022 07:51
Odpovědný útvar: Organizační odbor
© webdesign