Obsah
Informace k VŘ č. 178/2024 – sociální pracovník
Termín pro podání přihlášek byl prodloužen do 31. 10. 2024
Tajemník Magistrátu města Brna vyhlašuje výběrového řízení č. 178/2024
na funkční místo úředníka/úřednice
sociální pracovník
Místo výkonu práce - Magistrát města Brna, Odbor sociální péče, Oddělení sociálně právní ochrany dětí, Referát náhradní rodinné péče I
Charakteristika pozice:
Vykonává sociálně-právní ochranu dětí v agendě náhradní rodinné péče. Vede evidenci dětí v náhradní rodinné péči a evidenci žadatelů o osvojení, pěstounskou péči a pěstounskou péči na přechodnou dobu. Zajišťuje sociálně-právní ochranu dětí při zprostředkování náhradní rodinné péče, podává návrhy soudu na opatření na ochranu dětí, vykonává funkci opatrovníka dětí v řízení o svěření dítěte do náhradní rodinné péče a dětí v náhradní rodinné péči, vyhledává děti, kterým je třeba zajistit péči v náhradním rodinném prostředí formou pěstounské péče, pěstounské péče na přechodnou dobu nebo osvojení. Vyhledává fyzické osoby vhodné stát se osvojiteli, pěstouny nebo pěstouny na přechodnou dobu a zajišťuje podklady jejich žádostí pro odborné posouzení KÚ JMK. Vykonává funkci opatrovníka dětí ve vztahu k cizině v agendě náhradní rodinné péče. Sleduje dodržování práv dětí v zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy a vydává souhlas s pobytem dítěte, u něhož byla nařízena ústavní výchova, mimo zařízení. Přijímá žádosti a prošetřuje vhodnost prostředí jiných fyzických osob než rodičů pro možnost krátkodobého pobytu dítěte umístěného v ústavní péči. Provádí sociální depistáž na úseku náhradní rodinné péče. Uzavírá dohody o výkonu pěstounské péče a pěstounské péče na přechodnou dobu upravující výkon práv a povinností s osobou pečující a osobou v evidenci.
Pracovní poměr je na dobu neurčitou.
Bližší informace o druhu práce podá: Mgr. Pavlína Bušinová – tel.: 542 173 774
Termín nástupu: listopad 2024
Nabízíme:
- 11. platová třída – platový tarif dle započitatelné praxe + osobní příplatek po 3 měsících + odměny,
- pružnou pracovní dobu,
- možnost výkonu práce z domu (home office) – 3 dny v měsíci.
Jako další bonusy nabízíme:
- příspěvek na dovolenou až 22.000,- Kč
- příspěvek na roční šalinkartu 3.000,-Kč,
- 5 týdnů dovolené,
- 4 dny indispozičního volna (sick days),
- podporu profesního i osobního rozvoje (odborná školení a kurzy hrazené zaměstnavatelem, vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení),
- obědy v naší jídelně,
- možnost konzultovat osobní i pracovní problémy v rámci pracovní doby s psychologem MMB,
- zázemí stabilního a perspektivního zaměstnavatele,
- zajímavé akce pro zaměstnance pořádané zaměstnavatelem,
- jazykové kurzy s bohatým výběrem jazyků,
- a další zajímavé zaměstnanecké výhody např. finanční příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, na zdravotní péči, příspěvek na oblečení.
Naše požadavky:
- vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné splňující požadavky dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů,
- znalost předpisů vztahujících se k sociální oblasti:
- zákon č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně, ve znění pozdějších předpisů,
- zákon č. 500/2004/Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů,
- zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
- schopnost jednat s lidmi,
- znalost práce na PC (MS Office, Internet).
Dále výhodou:
- zkouška zvláštní odborné způsobilosti při sociálně-právní ochraně dětí (povinnost složit zkoušku v termínu do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru),
- praxe v oblasti sociálně-právní ochraně dětí,
- znalost světového jazyka (angličtina, němčina nebo francouzština).
Další požadavky na uchazeče (§ 4 zákona č. 312/2002 Sb.):
- státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR,
- věk minimálně 18 let,
- způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost,
- ovládání jednacího jazyka.
Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č. 312/2002 Sb.):
název a číslo výběrového řízení, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6, odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb.):
- profesní životopis,
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Písemnou přihlášku se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami (bez nich není přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o obsazované funkční místo) předejte či zašlete v uzavřené obálce označené číslem a názvem výběrového řízení do 31. 10. 2024 (včetně) na adresu:
Magistrát města Brna
Personální oddělení
Dominikánské nám. 1
601 67 Brno
nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna, Malinovského nám. č. 3.
Informace k organizaci výběrových řízení včetně potřebných tiskopisů jsou k dispozici na internetu (www.brno.cz) nebo na Personálním oddělení MMB.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Oznámení vyvěšeno dne: 05. 09. 2024
Oznámení prodlouženo dne: 31. 10. 2024