Obsah
Informace k VŘ č. 196/2024
Termín pro podání přihlášek prodloužen do 14. 11. 2024
Tajemník Magistrátu města Brna vyhlašuje výběrové řízení č. 196/2024
na funkční místo úředníka/úřednice
protidrogový koordinátor
Místo výkonu práce - Magistrát města Brna, Odbor sociální péče, Oddělení Koordinační centrum prevence
Charakteristika pozice:
Stanovuje směry a zásady ochrany před alkoholismem a jinými toxikomaniemi a politiky v oblasti závislostí. Zpracovává podklady pro rozhodnutí volených orgánů města v oblasti přidělování finančních prostředků z rozpočtu města na preventivní aktivity v oblasti drog a závislostí. Zajišťuje veškeré činnosti v rámci působnosti oddělení, plynoucí z ustanovení zákona č. 65/2017 Sb., o ochraně zdraví před škodlivými účinky návykových látek, v platném znění. Komplexně zajišťuje protidrogovou politiku města po stránce organizační i kontrolní ve směru k organizacím a městským částem. Zpracovává strategii a akční plán protidrogové politiky MMB a podílí se na přípravě regionální protidrogové koncepce. Vytváří a průběžně aktualizuje informační systém v oblasti protidrogové prevence. Soustřeďuje a vyhodnocuje informace o vývoji v oblasti zneužívání drog na úrovni města, zpracovává zprávu o situaci v oblasti drog a závislostí za kalendářní rok a podává návrhy na řešení situace v této oblasti. Spolupracuje s krajským protidrogovým koordinátorem Krajského úřadu Jihomoravského kraje.
Pracovní poměr je na dobu neurčitou.
Bližší informace o druhu práce podá: Mgr. Lenka Štěpánková – tel.: 542 173 189
Termín nástupu: 1. 1. 2025
Nabízíme:
- 10. platovou třídu – platový tarif dle započitatelné praxe, osobní příplatek, odměny,
- pružnou pracovní dobu,
- možnost vykonávat práci z domu (home office) - 3 dny v měsíci,
- příspěvek na dovolenou až 22 000 Kč
- příspěvek na roční šalinkartu 3 000 Kč,
- 5 týdnů dovolené,
- 4 dny indispozičního volna (sick days),
- podporu profesního i osobního rozvoje (odborná školení a kurzy hrazené zaměstnavatelem, vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení),
- obědy v naší jídelně,
- možnost konzultovat osobní i pracovní problémy v rámci pracovní doby s psychologem MMB,
- zázemí stabilního a perspektivního zaměstnavatele,
- zajímavé akce pro zaměstnance pořádané zaměstnavatelem,
- jazykové kurzy s bohatým výběrem jazyků,
- a další zajímavé zaměstnanecké výhody např. finanční příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, na zdravotní péči, příspěvek na oblečení.
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském, příp. bakalářském studijním programu
- minimální znalost právních předpisů vztahujících se k oblasti, ve znění pozdějších podpisů, zejména:
- zákon č. 65/2017 Sb., o ochraně zdraví před škodlivými účinky návykových látek, ve znění pozdějších předpisů,
- zákon č. 167/1998 Sb., o návykových látkách a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů,,
- zákon č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, ve znění pozdějších předpisů,
- zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, ve znění pozdějších předpisů,
- schopnost jednat s lidmi,
- znalost práce na PC (MS Office, internet).
Dále výhodou:
- znalost dané problematiky (ochrana zdraví před škodlivými účinky návykových látek, politika v oblasti drog a závislostí),
- znalost světového jazyka (angličtina).
Další požadavky na uchazeče (§ 4 zákona č. 312/2002 Sb.):
- státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR,
- věk minimálně 18 let,
- způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost,
- ovládání jednacího jazyka.
Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č. 312/2002 Sb.):
název a číslo výběrového řízení, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6, odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb.):
- profesní životopis,
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřená kopie),
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Písemnou přihlášku se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami předejte či zašlete v uzavřené obálce označené číslem a názvem výběrového řízení do 14. 11. 2024 (včetně) na adresu:
Magistrát města Brna
Personální oddělení
Dominikánské nám. 1
601 67 Brno
nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna, Malinovského nám. č. 3.
Informace k organizaci výběrových řízení včetně potřebných tiskopisů jsou k dispozici na internetu (www.brno.cz) nebo na Personálním oddělení MMB.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Oznámení vyvěšeno dne: 15. 10. 2024
Oznámení prodlouženo dne: 30. 10. 2024