Protidrogový koordinátor, Odbor sociální péče (VŘ č. 196/2024) - prodloužen termín pro podání přihlášek

Protidrogový koordinátor, Odbor sociální péče (VŘ č. 196/2024) - prodloužen termín pro podání přihlášek

Obsah

Informace k VŘ č. 196/2024

Termín pro podání přihlášek prodloužen do 14. 11. 2024

Tajemník Magistrátu města Brna vyhlašuje výběrové řízení č. 196/2024

na funkční místo úředníka/úřednice

protidrogový koordinátor

Místo výkonu práce - Magistrát města Brna, Odbor sociální péče, Oddělení Koordinační centrum prevence

Charakteristika pozice:

Stanovuje směry a zásady ochrany před alkoholismem a jinými toxikomaniemi a politiky v oblasti závislostí. Zpracovává podklady pro rozhodnutí volených orgánů města v oblasti přidělování finančních prostředků z rozpočtu města na preventivní aktivity v oblasti drog a závislostí. Zajišťuje veškeré činnosti v rámci působnosti oddělení, plynoucí z ustanovení zákona č. 65/2017 Sb., o ochraně zdraví před škodlivými účinky návykových látek, v platném znění. Komplexně zajišťuje protidrogovou politiku města po stránce organizační i kontrolní ve směru k organizacím a městským částem. Zpracovává strategii a akční plán protidrogové politiky MMB a podílí se na přípravě regionální protidrogové koncepce. Vytváří a průběžně aktualizuje informační systém v oblasti protidrogové prevence. Soustřeďuje a vyhodnocuje informace o vývoji v oblasti zneužívání drog na úrovni města, zpracovává zprávu o situaci v oblasti drog a závislostí za kalendářní rok a podává návrhy na řešení situace v této oblasti. Spolupracuje s krajským protidrogovým koordinátorem Krajského úřadu Jihomoravského kraje.

Pracovní poměr je na dobu neurčitou. 

Bližší informace o druhu práce podá: Mgr. Lenka Štěpánková – tel.: 542 173 189

Termín nástupu: 1. 1. 2025

Nabízíme:

  • 10. platovou třídu – platový tarif dle započitatelné praxe, osobní příplatek, odměny,
  • pružnou pracovní dobu,
  • možnost vykonávat práci z domu (home office) - 3 dny v měsíci,
  • příspěvek na dovolenou až 22 000 Kč
  • příspěvek na roční šalinkartu 3 000 Kč,
  • 5 týdnů dovolené,
  • 4 dny indispozičního volna (sick days),
  • podporu profesního i osobního rozvoje (odborná školení a kurzy hrazené zaměstnavatelem, vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení),
  • obědy v naší jídelně,
  • možnost konzultovat osobní i pracovní problémy v rámci pracovní doby s psychologem MMB,
  • zázemí stabilního a perspektivního zaměstnavatele,
  • zajímavé akce pro zaměstnance pořádané zaměstnavatelem,
  • jazykové kurzy s bohatým výběrem jazyků,
  • a další zajímavé zaměstnanecké výhody např. finanční příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, na zdravotní péči, příspěvek na oblečení. 

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském, příp. bakalářském studijním programu
  • minimální znalost právních předpisů vztahujících se k oblasti, ve znění pozdějších podpisů, zejména:

          -       zákon č. 65/2017 Sb., o ochraně zdraví před škodlivými účinky návykových látek, ve znění  pozdějších předpisů,

         -       zákon č. 167/1998 Sb., o návykových látkách a o změně některých dalších zákonů, ve  znění  pozdějších předpisů,,

          -       zákon č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, ve znění pozdějších  předpisů,

          -       zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, ve znění pozdějších  předpisů,

  • schopnost jednat s lidmi,
  • znalost práce na PC (MS Office, internet). 

Dále výhodou:

  • znalost dané problematiky (ochrana zdraví před škodlivými účinky návykových látek, politika v oblasti drog a závislostí),
  • znalost světového jazyka (angličtina).

Další požadavky na uchazeče (§ 4 zákona č. 312/2002 Sb.):

  • státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR,
  • věk minimálně 18 let,
  • způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost,
  • ovládání jednacího jazyka. 

Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č. 312/2002 Sb.):

název a číslo výběrového řízení, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.

K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6, odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb.):

  • profesní životopis,
  • výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřená kopie),
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Písemnou přihlášku se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami předejte či zašlete v uzavřené obálce označené číslem a názvem výběrového řízení do 14. 11. 2024 (včetně) na adresu:

            Magistrát města Brna

            Personální oddělení

            Dominikánské nám. 1

            601 67 Brno

nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna, Malinovského nám. č. 3.

Informace k organizaci výběrových řízení včetně potřebných tiskopisů jsou k dispozici na internetu (www.brno.cz) nebo na Personálním oddělení MMB. 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Oznámení vyvěšeno dne: 15. 10. 2024

Oznámení prodlouženo dne: 30. 10. 2024