Odbor vnitřních věcí (OVV)
Malinovského nám. 3
Husova 12 (matrika)
- zajišťuje úkoly související s provozem Magistrátu města Brna, uzavírá smlouvy na zajištění služeb pro Magistrát města Brna v rámci organizační jednotky 3200
- zodpovídá za činnosti spojené se zajišťováním významných výročí statutárního města Brna
- zajišťuje technicko organizační zabezpečení voleb na území statutárního města Brna
- provádí metodickou pomoc v rámci odborů Magistrátu města Brna, případně městských částí v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární ochrany
- eviduje Sbírky zákonů a umožňuje nahlížení občanům v souladu s § 13 odst 2 zákona č. 309/1999 Sb., o Sbírce zákonů a sbírce mezinárodních smluv, v platném znění
- zajišťuje správu a evidenci movitého majetku MMB, chod centrální rozmnožovny, autodopravu, sklad kancelářských potřeb, správu vybraných rozpočtových položek ORJ 3200
- zajišťuje chod podatelny, aktualizuje úřední desku, řídí matriky v Brně. Zajišťuje další agendy: přestupky, místopis, volby všech stupňů, sčítání lidu, domů a bytů, čestné občanství města Brna, znak města Brna, ztráty a nálezy
- zajišťuje chod Informačního střediska, zejména služby ověřování (vidimace a legalizace); provoz kontaktního místa veřejné správy - Czech POINT
- zajišťuje závodní stravování
|  |
Kontakty
Funkce | Jméno | E-mail | Telefon | Fax |
Vedoucí odboru | Mgr. Jaroslava Slámová | slamova.jaroslava(zavinac)brno.cz | 542 173 090 | 542 173 193 |
Sekretariát vedoucí odboru | Alena Zátrapová | zatrapova.alena.ovv(zavinac)brno.cz | 542 173 091 | 542 173 193 |
Vedoucí Správního oddělení | Mgr. Ivana Plachá | placha.ivana(zavinac)brno.cz | 542 173 080 | |
Vedoucí odd. Informační středisko | Bc. Lenka Jašková | jaskova.lenka(zavinac)brno.cz | 542 173 581 | |
Vedoucí Hospodářského oddělení | Mgr. Hana Solčányová | solcanyova.hana(zavinac)brno.cz | 542 173 024 | 542 173 437 |
Vedoucí oddělení Jídelna | Mgr. Lenka Brymová | brymova.lenka(zavinac)brno.cz | 542 173 076 | |
Provozní doba
Podatelna Magistrátu města Brna
Odbor vnitřních věcí (OVV), Malinovského nám. 3
- Pondělí: 8:00 – 17:00
- Úterý: 7:30 – 15:30
- Středa: 8:00 – 17:00
- Čtvrtek: 7:30 – 15:00
- Pátek: 7:30 – 14:00
Odbor vnitřních věcí (OVV), Malinovského nám. 3Informační středisko MMB
- Pondělí: 8:00 – 13:00
- Středa: 8:00 – 13:00
Ztráty a nálezy
Odbor vnitřních věcí (OVV), Malinovského nám. 3
- Pondělí: 8:00 – 13:00
- Středa: 8:00 – 13:00
Czech POINT
Odbor vnitřních věcí (OVV), Malinovského nám. 3
- Pondělí: 8:00 – 13:00
- Středa: 8:00 – 13:00
Vidimace a legalizace (ověřování)
Odbor vnitřních věcí (OVV), Malinovského nám. 3
- Pondělí: 8:00 – 13:00
- Středa: 8:00 – 13:00
Oddělení Odboru vnitřních věcí
Správní oddělení Odboru vnitřních věcí Magistrátu města Brna zabezpečuje veřejnou správu v samostatné i přenesené působnosti. Základní působnosti oddělení jsou:
- zabezpečuje úkony související s užíváním znaku a vlajky města Brna
- zajišťuje agendu Čestného občanství
- přijímá oznámení o pořádání shromáždění, pokud přesahuje hranice územního obvodu městské části a rozhoduje o jeho zákazu
- vede agendu místopisu, předkládá voleným orgánům města návrhy na pojmenování nových ulic a veřejných prostranství a zajišťuje jejich realizaci, přiděluje popisná a orientační čísla budov a vede jejich evidenci
- provádí výmaz nadací z registru
- provádí úkony na úseku matrik
- zajišťuje výkon agendy přestupků
- zajišťuje provoz podatelny MMB (referát Podatelny)
- zajišťuje agendu ztrát a nálezů (zajišťuje referát Podatelny)
Oddělení-Informační středisko Odboru vnitřních věcí Magistrátu města Brna zabezpečuje výkon státní správy a samosprávy. Základní působnosti oddělení jsou:
- poskytuje obecné informace veřejnosti ze všech oblastí působnosti jednotlivých útvarů magistrátu
- zajišťuje aktualizaci povinně zveřejňovaných informací o povinném subjektu
- poskytuje zdarma informační servisy, bulletiny MMB pro veřejnost
- zajišťuje prodej vyhlášek
- provádí kopírování dokladů a listin za úplatu, a to výhradně v souvislosti s vyřizováním úředních záležitostí
- zajišťuje výdej informačních materiálů a brožur pro veřejnost, a to ve spolupráci s jednotlivými útvary magistrátu
- výkon agendy vidimace a legalizace (ověřování shody opisů nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisů)
- provozuje kontaktní místo veřejné správy – Czech POINT
- vydává ověřené výstupy z informačních systému veřejné správy
- provádí autorizovanou konverzi dokumentů na žádost
- poskytuje služby v rámci agendy informačního systému datových schránek
- zajišťuje agendy základních registrů
Hospodářské oddělení Odboru vnitřních věcí Magistrátu města Brna zabezpečuje výkon samosprávy. Základní působnosti oddělení jsou:
- správa a evidence movitého majetku magistrátu
- zajištění chodu centrální rozmnožovny
- zajištění chodu autodopravy
- zajištění kancelářských potřeb
- zajištění služeb pro odbory a útvary MMB
- zajišťuje závodní stravování pro zaměstnance magistrátu a cizí strávníky