Česky CZEnglish EN

Starobrněnská

Skládá se z Kohoutovické radiály, Centrální východozápadní trasy a Podolské radiály. V západní části bylo započato výstavbou a bylo by proto účelné dovést trasu minimálně do centra města. Studijně byla prověřena až do oblasti Mendlova náměstí. V cestě ji však leží územně nedořešené prostory vlastního Mendlova náměstí a Pekařské na jedné straně a prostor CD centra a Nová městská třída na straně druhé. Jedná se však o nesmírně důležitý koridor, který do budoucna propojí město západní a východní část města. Napojení východního sektoru města se jeví jako stěžejní. Současné době se jeví jako nejlepší propojení podél drážního tělesa s návazností na lávku Koliště. Napojení Slavkovského bojiště po tělese staré Líšeňské trati se jeví směrově a sklonově nejvhodnější.

 

Úsek

Počátek

Konec

Celkem

Stezka

Trasa

1

R43 - Bellova

0,000

1,160

1,160

0,000

0,000

2

Bellova

1,160

1,280

0,120

0,000

0,000

3

Podjezd Libušina třída

1,280

1,380

0,100

0,000

0,000

4

Libušina tř. - Svahová

1,380

1,810

0,430

0,000

0,000

5

Svahová

1,810

2,070

0,260

0,000

0,000

6

Přejezd Návrší Svobody

2,070

2,080

0,010

0,000

0,000

7

Potocká

2,080

2,670

0,590

0,000

0,000

8

Šárka

2,670

3,565

0,895

0,000

0,000

9

Antonína Procházky

3,565

4,190

0,625

0,625

0,000

10

Procházky - Pisárecká

4,190

4,270

0,080

0,000

0,000

11

Pisárecká

4,270

4,440

0,170

0,000

0,000

12

Pisárecký most

4,440

4,480

0,040

0,000

0,000

13

MUK Hlinky

4,480

5,160

0,680

0,000

0,000

14

Hlinky I

5,160

6,080

0,920

0,000

0,000

15

Hlinky II - přejezd Křižkovského

6,080

6,100

0,020

0,000

0,000

16

Hlinky III

6,100

6,500

0,400

0,000

0,000

17

Mendlovo náměstí

6,500

6,820

0,320

0,000

0,000

18

Pekařká

6,820

7,500

0,680

0,000

0,000

19

Přejezd Husova

7,500

7,515

0,015

0,000

0,000

20

Šilingrovo náměstí

7,515

7,560

0,045

0,000

0,000

21

Starobrněnská

7,560

7,730

0,170

0,000

0,000

22

Zelný trh

7,730

7,865

0,135

0,000

0,000

23

Přejezd Masarykova

7,865

7,880

0,015

0,000

0,000

24

Orlí

7,880

8,225

0,345

0,000

0,000

25

Přejezd Benešova

8,225

8,300

0,075

0,000

0,000

26

CDC

8,300

8,500

0,200

0,000

0,000

27

Lávka Koliště

8,500

8,550

0,050

0,000

0,000

28

Garáže Vlhká

8,550

8,590

0,040

0,000

0,000

29

Vlhká

8,590

8,790

0,200

0,000

0,000

30

Vlhká - Špitálka I

8,790

8,970

0,180

0,000

0,000

31

Vlhká - Špitálka II - lávka

8,970

8,980

0,010

0,000

0,000

32

Vlhká - Špitálka III

8,980

9,100

0,120

0,000

0,000

33

Přejezd Špitálka

9,100

9,110

0,010

0,000

0,000

34

Špitálka - Svitava

9,110

9,570

0,460

0,000

0,000

35

Lávka Svitava

9,570

9,625

0,055

0,000

0,000

36

Svitava - Kuklenská

9,625

9,910

0,285

0,000

0,000

37

Kuklenská

9,910

10,150

0,240

0,000

0,000

38

Geislerova

10,150

10,270

0,120

0,000

0,000

39

Táborská I

10,270

10,350

0,080

0,000

0,000

40

Táborská II

10,350

10,400

0,050

0,000

0,000

41

Tramvaj Nezamyslova

10,400

10,770

0,370

0,000

0,000

42

Nezamyslova

10,770

11,400

0,630

0,000

0,000

43

Pod sídlištěm

11,400

11,910

0,510

0,000

0,000

44

Přejezd tramvaj.trať Líšeň

11,910

11,925

0,015

0,000

0,000

45

Ostravská I

11,925

12,400

0,475

0,000

0,000

46

Stará Líšeňská trať

12,400

16,190

3,790

0,000

0,000

47

Napojení podolí I

0,000

0,720

0,720

0,000

0,000

48

Napojení podolí II - křížení Holzova

0,720

0,735

0,015

0,000

0,000

49

Napojení podolí III

0,735

1,850

1,115

0,000

0,000

CELKEM

18,040

0,625

0,000

 
 
  • ©  Statutární město Brno
  • Všechna práva vyhrazena – použití obsahu nebo jeho částí je možné pouze se souhlasem Magistrátu města Brna
  • Datum provedení poslední kontroly: 22.11.2017 11:09
  • Datum poslední aktualizace: 23.02.2011 09:58
  • Odpovědný útvar: Odbor dopravy Odeslat email na adresu
© webdesign Omega Design