Česky CZEnglish EN

Bytová ombudsmanka Mgr. Klára Náplavová

Pomáhám lidem v obecních bytech v řešení jejich problémů.

Co vám můžu nabídnout?

Přezkoumání vaší stížnosti. Pokud je chyba na Vaší straně, srozumitelně Vám vysvětlím, kde se stala a jak ji napravit. Pokud je možné najít jinou cestu řešení situace, doporučím toto řešení městu/ městské části.

Jak řešení stížnosti probíhá?

Od stolu i v terénu, například pro řešení sousedských sporů je nezbytné navštívit dům a pobavit se s dalšími nájemníky.

S čím se na mě lidé často obrací?

S dotazy týkající se nájemní smlouvy (rozšíření, prodloužení, obnovení), stížnostmi na chování svých sousedů (rušení klidu, nepořádek ve společných prostorech) nebo vyúčtování služeb.

Jak mě můžete kontaktovat?

Nejlépe na emailu naplavova.klara(zavinac)brno.cz, abychom si domluvili termín schůzky. Zastihnout mě můžete také telefonicky na čísle +420 778 884 321.

Kde mě najdete?

Na Malinovského náměstí 3 (ta velká budova bez Tesca) v prvním patře vlevo, kancelář číslo 162.

 
  • ©  Statutární město Brno
  • Všechna práva vyhrazena – použití obsahu nebo jeho částí je možné pouze se souhlasem Magistrátu města Brna
  • Datum provedení poslední kontroly: 08.06.2021 07:17
  • Datum poslední aktualizace: 08.06.2021 07:17
  • Odpovědný útvar: Úsek 3. náměstka primátorky Odeslat email na adresu
© webdesign Omega Design