Česky CZEnglish EN

Potřebuji si vyřídit – Školství

    


Zpět na přehled Životních situací


č. Název položky a obsah
1 Identifikační číslo
118
3 Pojmenování (název) životní situace.
Vyhledání dokumentace zrušených škol a školských zařízení
4 Základní informace k životní situaci
vydání potvrzení o odpracované době a o dosažených výdělcích, seznam zrušených škol a školských zařízení se nachází na www.brno.cz/sekce Správa města/Magistrát města Brna/Personální oddělení/informace k vystavení potvrzení o době zaměstnání ze zrušené organizace/seznam zrušených organizací
5 Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
občan požadující vyhledání dokumentů ze zrušené školy
6 Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
podání žádosti v písemné či elektronické podobě, faxem nebo osobně na Personáním oddělení Magistrátu města Brna
7 Jakým způsobem zahájit řešení životní situace
podáním žádosti o vystavení potvrzení o době zaměstnanání ve zrušené organizaci
8 Na které instituci životní situaci řešit
Magistrát města Brna, Personální oddělení, Dominikánské nám. 1, 601 67 Brno

9 Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
Magistrát města Brna, Personální oddělení, Dominikánské nám. 1, 601 67 Brno,
pí Karla Dufková, tel. 542172143, fax 542172168, e-mail dufkova.karla@brno.cz.
v úřední dny - pondělí, středa 8:00 - 17:00h, pátek 8:00 - 12:00h.
Pá 8.00 - 12.00 hod., případně dle domluvy.
10 Jaké doklady je nutné mít s sebou
Občanský průkaz, popřípadě cestovní doklad
11 Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
formulář žádosti je k dispozici na Personálním oddělení u paní Dufkové, případně v elektronické podobě na www.brno.cz/sekce Správa města/Magistrát města Brna/Personální oddělení/žádost o vystavení potvrzení o době zaměstnání ze zrušené organizace
12 Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
pro úřely sociálního zabezpečení bezplatně, pro účely podnikání za poplatek 50,-
13 Jaké jsou lhůty pro vyřízení
do 30 dnů
16 Elektronická služba, kterou lze využít
podání žádosti e-mailem, popřídě datovou schránkou
17 Podle kterého právního předpisu se postupuje
zákon č. 499/2004 Sb. o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů

18 Jaké jsou související předpisy
zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů

zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů

22 Další informace
poskytnutí informace o konkrétním archívu, kde je možno potřebný údaj vyhledat
25 Za správnost popisu odpovídá útvar
Magistrát města Brna, Personální oddělení
26 Kontaktní osoba
Zatloukal Vladimír,
27 Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
11. 02. 2010
28 Popis byl naposledy aktualizován
31. 07. 2012
29 Datum konce platnosti popisu
Bez omezení

Zpět na přehled Životních situací






 
  • ©  Statutární město Brno
  • Všechna práva vyhrazena – použití obsahu nebo jeho částí je možné pouze se souhlasem Magistrátu města Brna
  • Datum provedení poslední kontroly: 30.05.2012 09:08
  • Datum poslední aktualizace: 29.07.2016 12:03
  • Odpovědný útvar: Jednotlivé útvary Odeslat email na adresu
© webdesign Omega Design