|
1. Název úkonu
Připojení nebo sjezd na silnici nebo místní komunikaci.
2. V jakém případě ve věci jednat
Občan starší 18 let nebo jeho zákonný zástupce, stavebník (inves-tor), zhotovitel (dodavatel) prací.
3. Charakteristika úkonu
V žádosti musí být uvedeno o jakou komunikaci se jedná (název ulice),
označení připojované nemovitosti – parcelní číslo a katast-rální území,
jméno, příjmení a adresa stavebníka,
účel využívání připojované nemovitosti,
předpokládaná intenzita dopravy
předpokládaný termín realizace.
4. Výsledek úkonu
Žádost o připojení nebo sjezd na silnici nebo místní komunikaci musí být podána buď na příslušném formuláři, vydaném Odborem dopravy MMB, případně individuální žádost se skutečnostmi, kte-ré jsou uvedeny ve formuláři.
5. Kdy věc řešit
Připojení nebo sjezd na komunikaci lze vyřídit pro silnice II. a III. třídy a místní komunikace dopravně významné na Magistrátu města Brna, Odboru dopravy, komunikačním oddělení, Kounicova 67, Brno, III. podlaží, dv.č. 325, 327a, 322, 303 v úřední dny:
pondělí a středa 8:00 – 17:00 h,
pátek 8:00 – 12:00 h.
6. Co je nutné doložit při iniciaci úkonu provedené elektronicky
Formuláře používané při řešení životní situace lze získat přímo na Odboru dopravy MMB, Kounicova 67, Brno nebo jsou k dispozici v elektronické formě na internetových stránkách odboru dopravy MMB.
Dalsi informace a formuláře naleznete zde
7. Co je nutné doložit při iniciaci úkonu provedené jinak než elektronicky
Stanovisko správce komunikaci
– akciové společnosti Brněnské komunikace, Renneská 1a, Brno
Situace nákres sjezdu na snímku katastrální mapy,
Dostatečně vypovídající projektová dokumentace
Předchozí souhlas Policie ČR – DI,
U silnic I.třídy – stanovisko Ředitelství silnic a dálnic ČR,
Doklad o zaplacení správního poplatku,
V případě zastupování stavebníka musí být doloženo zplnomocnění k tomuto úkonu, aktuální výpis z obchodního rejstříku nebo živ-nostenský list (v kopiích).
8. Kde a jakým způsobem lze úkon iniciovat elektronicky
Žádost o rozhodnutí o připojení nebo sjezdu na komunikaci nelze vyřídit elektronickou poštou.
9. Kde a jakým jiným způsobem než elektronicky lze úkon iniciovat
Příslušné informace lze získat i na silničních správních úřadech Úřadů městských částí a Krajském úřadu JmK, Odboru dopravy.
10. Výše poplatku při iniciaci úkonu provedené elektronicky
Lhůty pro vyřízení dle správního řádu jsou v jednodušších přípa-dech 30 dnů a ve složitějších 60 dnů od zahájení řízení.
11. Výše poplatku při iniciaci úkonu provedené jinak než elektronicky
Správní poplatek za vydání rozhodnutí činí ve všech případech 500,- Kč,zaplatit v úředních hodinách na pokladně MMB, Kounicova 67 nebo uhradit složenkou.
12. Výše dávky nebo jiného plnění, pokud je předmětem úkonu
13. Opravné prostředky
V případě vydání rozhodnutí Magistrátem města Brna, Odborem dopravy je opravným prostředkem odvolání, které lze podat do 15 dnů ode dne jeho doručení na MMB, Odbor dopravy a rozhoduje o něm Krajský úřad Jihomoravského kraje, Odbor dopravy, Žerotí-novo nám. 3/5, Brno.
14. Časté dotazy
Dotazy, zda a za jak dlouho bude vydáno příslušné rozhodnutí nebo vyjádření.
15. Sankce
Sankce vůči žadateli za nedodržení podmínek zvláštního užívání komunikace, vydaných v rozhodnutí, se řídí dle zák.č.13/1997 Sb., ve znění pozdějších předpisů, dle § 92 a § 93, a zák.č.200/1990 Sb. o přestupcích, ve znění pozdějších předpisů.
16. Působnost
Připojení nebo sjezd na komunikaci řeší vždy příslušný silniční správní úřad následovně:
Dálnice a rychlostní komunikace – Ministerstvo dopravy a spojů ČR
Silnice I. třídy – Krajský úřad Jihomoravského kraje,
Silnice II., III. třídy Odbor dopravy MMB, Kounicova 67,
Místní komunikace dopravně významné (zejména s vedením hromadné dopravy) – Magistrát města Brna, Odbor dopravy
Ostatní místní komunikace - příslušný úřad městské části.
17. Oblast
Doprava a komunikace
18. Klíčová slova
19. Počátek platnosti popisu úkonu
05. 05. 2011
20. Konec platnosti popisu úkonu
Bez omezení
21. Výsledek úkonu vedený v základním registru nebo v agendovém informačním systému
|
|