Česky CZEnglish EN

Potřebuji si vyřídít – Doklady, občanství, ověřování

    


Zpět na přehled Životních situací


č. Název položky a obsah
1 Identifikační číslo
045
3 Pojmenování (název) životní situace.
Vyhledání dokumentace o době zaměstnání ve zrušených organizacích, jejichž doklady byly předány k archivaci AmB
4 Základní informace k životní situaci
Personální oddělení vystavuje potvrzení o délce zaměstnání, druhu vykonávané práce, průměrném výdělku a pod. ze zrušených organizací, jejichž zřizovatelem či zakladatelem bylo město Brno nebo některých dalších zrušených organizací, které měly sídlo na území města Brna, seznam zrušených organizací se nachází na www.brno.cz/sekce Správa města/Magistrát města Brna/Personální oddělení/informace k vystavení potvrzení o době zaměstnání ze zrušené organizace/seznam zrušených organizací
5 Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
podat žádost je oprávněn občan - bývalý zaměstnanec zrušené organizace nebo pověřená osoba na základě plné moci
6 Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
podání žádosti písemně, v elektronické podobě, faxem nebo osobně na Personální oddělení MMB
7 Jakým způsobem zahájit řešení životní situace
žadatel může svoji žádost podat písemně, e-mailem nebo osobně. V žádosti uvede své jméno a příjmení (u žen je třeba uvést všechna předchozí příjmení), datum narození, bydliště, název organizace u které byl zaměstnán, formulace druhu potvrzení (o zaměstnání, praxi, výdělku atp.)
8 Na které instituci životní situaci řešit
Magistrát města Brna - Personální oddělení

Dominikánské nám. č. 1

601 67 Brno
9 Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
personální oddělení MMB, Dominikánské náměstí 1, 601 67 Brno
Karla Dufková, tel. 54217 2143, fax 54217 2168
v úřední dny - pondělí, středa 8:00 - 17:00 h, pátek 8:00 - 12:00 h
10 Jaké doklady je nutné mít s sebou
občanský průkaz, popřípadě cestovní doklad. Je vhodné znát období zaměstnání, pro které se vyžaduje potvrzení
11 Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
žádost o vystavení potvrzení o době zaměstnání ve zrušené organizaci

Formulář je k dispozici na Personálním oddělení MMB, Dominikánské nám. č. 1 nebo na www.brno.cz sekce Občan/Potřebuji si vyřídit/Doklady,občanství, ověřování
12 Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
pro účely důchodového zabezpečení a pro potřeby úřadů práce je vystavení potvrzení bez poplatku. Pro ostatní účely činí správní poplatek 50,- Kč
13 Jaké jsou lhůty pro vyřízení
potvrzení se vydává do 30 dnů od požádání
16 Elektronická služba, kterou lze využít
podání žádosti e-mailem, popřípadě datovou schránkou
17 Podle kterého právního předpisu se postupuje
zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů

18 Jaké jsou související předpisy
zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů,, ve znění pozdějších předpisů
25 Za správnost popisu odpovídá útvar
Magistrát města Brna, Personální oddělení MMB
26 Kontaktní osoba
Zatloukal Vladimír,
27 Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
01. 02. 2010
28 Popis byl naposledy aktualizován
31. 07. 2012
29 Datum konce platnosti popisu
Bez omezení

Zpět na přehled Životních situací






 
  • ©  Statutární město Brno
  • Všechna práva vyhrazena – použití obsahu nebo jeho částí je možné pouze se souhlasem Magistrátu města Brna
  • Datum provedení poslední kontroly: 29.07.2016 12:48
  • Datum poslední aktualizace: 29.07.2016 12:48
  • Odpovědný útvar: Jednotlivé útvary Odeslat email na adresu
© webdesign Omega Design