Česky CZEnglish EN

Magistrát města Brna

AKTUALIZOVÁNO: 3. 4., 14.30

Magistrát města Brna upravuje úřední hodinyÚředními dny jsou pondělí a středa 8.00–11.00 hod. Pouze v tyto dny bude přístupná také podatelna na Malinovského nám. 3. V jiné dny bude možný vstup občanů do budov magistrátu pouze po předchozí domluvě. Více na www.brno.cz/kontakty/

Apelujeme na občany, aby na úřad chodili jen v nevyhnutelných případech. Obraťte se na dané pracoviště nejprve telefonicky a ujistěte se, že vaše věc nelze provést elektronicky nebo odložit na později. Děkujeme za pochopení. 

Podle stanoviska ministerstva vnitra nemusí občané měnit občanské nebo řidičské průkazy, které propadnou v době trvání nouzového stavu. Více zde.

Telefonické kontakty magistrátu zůstávají v platnosti a fungují.

Kompletní informace o úředních hodinách jsou k dispozici na adrese https://www.brno.cz/kontakty/.

!!! Od středy 8. 4. vyřídí agendu řidičských průkazů a registru vozidel jen předem elektronicky objednaní občané. Svůj čas u přepážky si rezervujte zde.

  • Platby za odpady řešte prosím bezhotovostně. Veškeré údaje naleznete zdeProvoz pokladen je do odvolání zrušen.
  • Ztráty a nálezy - provoz je do odvolání zrušen.

Omezení v jednotlivých budovách

Současně dochází během daných úředních hodin i k omezení pohybu osob po některých budovách magistrátu. 

• Dominikánské náměstí 3 – Odbor interního auditu a kontroly, Odbor kultury, Odbor zdraví a Odbor školství, mládeže a tělovýchovy budou vyřizovat nezbytně nutnou agendu v přízemí budovy v prostoru k tomu vymezeném.

• Malinovského náměstí 3 – Bytový odbor, Majetkový odbor, Odbor rozpočtu a financování a Živnostenský úřad města Brna budou během úředních hodin poskytovat nezbytné informace a přijímat podání klientů na detašovaných přepážkových pracovištích v přízemí budovy v místnosti č. 015 (bývalé místo pokladen pro platbu komunálního odpadu). 

• Koliště 19, Odbor sociální péče – nebude umožněn volný průchod do budovy, prvotní kontakty proběhnou na Socio-info Pointu, případně na vrátnici; občanům je doporučováno návštěvu individuálně domluvit s ohledem na závažnost situace.

• Z Husovy 12 je vchod zcela uzavřen, prosím využijte přístup přes Dominikánské náměstí 1.

Elektronické objednávání

Elektronické objednávání (na konkrétní činnost, den a hodinu) je dočasně zrušeno na těchto odborech:

Odbor správních činností (občanské průkazy, cestovní pasy, evidence obyvatel)
- Kontaktní centrum Zvonařka (rezidentní parkování)
- Živnostenský úřad města Brna

Klienti se mohou vyhnout návštěvě Živnostenského úřadu města Brna z důvodu nutnosti ohlášení vázané živnosti (viz nový zákon o realitním zprostředkování), a to díky elektronickému podání prostřednictvím aplikace JRF, případně z datové schránky podatele do datové schránky statutárního města Brna (ID datové schránky a7kbrrn), nebo na elektronickou podatelnu Magistrátu města Brna posta@brno.cz  (podání musí být opatřené uznávaným elektronickým podpisem). Alternativně je možno učinit podání i prostřednictvím pošty. 

!!! Úřady jednotlivých městských částí si upravují úřední dobu samostatně. Sledujte prosím jejich webové stránky. Seznam městských částí včetně kontaktů naleznete zde

Správa hřbitovů města Brna

  • Správa hřbitovů města Brna pozastavila některé služby, konkrétně uložení urny do hrobu, vsyp nebo rozptyl na loučce. Opatření platí od 30. 3. do 13. dubna, ale může se podle aktuální situace změnit. Více zde
  • Kanceláře na Ústředním hřbitově jsou od 16. 3. uzavřené.
  • Nájmy nových hrobů budou řešeny pouze v případě pohřbu.
  • Informace k prodlužování nájemních smluv k hrobům získáte telefonicky (605 424 529) nebo na e-mailu kancelar@hrbitovybrno.cz.
  • Placení nájmu je možné přes Brno iD nebo po e-mailové komunikaci s kanceláři, Správa hřbitovů je případně ochotná s platbami i počkat.
  • Půjčovna nářadí a prodej materiálů jsou zavřené.
  • Vjezd na Ústřední hřbitov je možný pouze ulicí Jihlavskou. Zavřené jsou vstupy a vjezdy z ulice Lány a od smyčky MHD.
  • Hřbitovy jsou otevřené, ale Správa hřbitovů velice prosí o ohleduplnost a žádá, aby lidé hřbitovy navštěvovali pouze v nejnutnějších případech, tj. při pohřbech.

Brněnské komunikace

  • hodiny stanovené pro styk s veřejností jsou zrušeny. Rozhodnutí je účinné od 12. března 2020 až do odvolání.
  • Veškerá podání je možné činit na podatelně v přízemí společnosti v pondělí a ve středu od 8.00 do 10.00 hod. Veřejnost může kontaktovat zaměstnance společnosti Brněnské komunikace a.s. také prostřednictvím emailu či telefonicky.

Brněnské vodárny a kanalizace

  • Do odvolání je přerušen provoz zákaznických center.
  • Zákazníci mohou společnost nadále kontaktovat telefonicky nebo e-mail.
  • Na základě rozhodnutí vybraných městských částí bude od 27. března v provozu několik sběrných středisek odpadů. Aktuální informace najdete na webu SAKO BRNO

Sběrná střediska odpadů

 
  • ©  Statutární město Brno
  • Všechna práva vyhrazena – použití obsahu nebo jeho částí je možné pouze se souhlasem Magistrátu města Brna
  • Datum provedení poslední kontroly: 03.04.2020 14:34
  • Datum poslední aktualizace: 03.04.2020 14:34
  • Odpovědný útvar: Kancelář primátorky města Brna Odeslat email na adresu
© webdesign Omega Design