Česky CZEnglish EN

Agendu řidičáků a registru vozidel lidé nově vyřídí jen po předchozím elektronickém objednání

3. duben 2020

(ral) – Pouze ty klienty, kteří budou předem elektronicky objednaní, obslouží od středy 8. 4. úředníci na Odboru dopravněsprávních činností MMB. Úřad se tak snaží omezit shlukování lidí před budovou Kounicova 67 na nezbytnou míru. Lidé chystající se řešit něco s řidičským průkazem nebo registrem vozidel si tedy musejí rezervovat svůj čas u přepážky zde. Stále však platí, že by se návštěvě úřadu měli vyhnout úplně a věci odložit na později.

Bez objednání se na Odbor dopravněsprávních činností lidé dostanou ještě v pondělí 6. dubna v aktuálních úředních hodinách, tedy od 8 do 11. Od středy 8. dubna budou přepážky sloužit už jen pro předem objednané klienty.

Cílem tohoto opatření je snížit míru kontaktů mezi lidmi čekajícími ve frontě před úřadem a eliminovat tak riziko šíření nákazy koronavirem.

Agendy na ostatních odborech (například na Odboru správních činností, kde se vydávají občanské průkazy, nebo na Živnostenském úřadě) dál vyřídíte v úředních hodinách, tedy v pondělí a ve středu od 8 do 11 hodin, bez elektronického objednání.

Připomínáme, že momentálně není nutné řešit výměnu průkazů, které propadly nebo propadnou po 1. březnu. V době nouzového stavu je můžete využívat jako platné. Více zde.

Kompletní informace o úřední době a omezení na jednotlivých pracovištích naleznete na www.brno.cz/kontakty . Před osobní návštěvou doporučujeme zavolat a ověřit si, zda je nezbytné se k vyřízení vaší záležitosti fyzicky dostavit a zda ji nelze řešit jinak.

 
  • ©  Statutární město Brno
  • Všechna práva vyhrazena – použití obsahu nebo jeho částí je možné pouze se souhlasem Magistrátu města Brna
  • Datum provedení poslední kontroly: 03.04.2020 14:17
  • Datum poslední aktualizace: 03.04.2020 14:17
  • Odpovědný útvar: Odeslat email na adresu
© webdesign Omega Design